Tabelis on keskkonna nimi, konto asukoht ning kes seda haldavad. Kõik Haapsalu Viigi Kooli kontod kustutatakse, kui õpilane lahkub koolist. Google võimalustest on õpilastele avatud ainult need võimalused, mis on tabelis olemas.
Keskkonna nimi | Seos õppekavaga | Konto | Kes haldab? |
Arvutikasutaja | Õpilasele luuakse alates 6. ndast klassist arvutikasutaja konto, millega ta saab siseneda kooli arvutitesse. | Viigi arvutikonto | Haapsalu Viigi Kool, kohalik server |
Gmail | Suhtlus kooli ja avalikkuse vahel. | Haapsalu Viigi Kool | |
Google Drive ja Docs | Õppematerjalide jagamine/loomine/arhiveerimine. Failide jagamine ja sünkroonne ning asünkroonne koostöö | Haapsalu Viigi Kool | |
Google Classroom | Õpikeskkond (Õpetaja tööriist mis võimaldab õpetajal kasutada virtuaalset õpikeskkonda) | Haapsalu Viigi Kool | |
Google Calendar | Aja planeerimine ning õpilaste teavitamine kooli sündmustest | Haapsalu Viigi Kool | |
Google Meet | Videokõnede tegemine distantsõppe läbiviimisel. | Haapsalu Viigi Kool | |
Google Chat | Vestluste läbiviimine disantsõppe läbiviimisel | Haapsalu Viigi Kool | |
Google Hangouts | Vestluste ja videokõnede tegemine distantsõppe läbiviimisel. | Haapsalu Viigi Kool | |
Google Tasks | Tegemist vajavate asjade üleskirjutamine. | Haapsalu Viigi Kool | |
Google Keep | Olulisema reastamine ja aja planeerimine nii individuaalselt kui rühmas | Haapsalu Viigi Kool | |
Google My Maps | Kasutatakse geograafiatundides. | Haapsalu Viigi Kool | |
Google Jamboard | Veebitahvel | Haapsalu Viigi Kool | |
Pranglimine | Võimaldatud valitud õpilastele. | Miksike | Haapsalu Viigi Kool, õpetaja |
Eksamite infosüsteem | Tasemetööd, olümpiaadid ja testid. | Innove | Vastava rolli saanud õpetajad, Innove |
Opiq | E-õpikud põhikoolis | Seotakse eKooli kontoga | Haapsalu Viigi Kool, haridustehnoloog |
Mõttemängud (vint.ee) | Mõttemängude ring ning valikuliselt matemaatikaõpetajad loogika arendamiseks. Mängud: male, kabe, sudoku, gomoku | Vint | Mõttemängude õpetaja |
Matetalgud | Matemaatikaõpetajad soovi korral tundides arvutusoskuse arendamiseks. | Matetalgud | Õpetaja |
Noteflight | Nootide kirjutamise keskkond. | Seotakse Google’i kontoga | Haapsalu Viigi Kool |
Coggle | Ideekaardi loomine alates | Seotakse Google’i kontoga | Haapsalu Viigi Kool |
Scratch | Programmeerimine | Scratch | Scratch |
Canva | Plakat. | Seotakse Google’i kontoga | Haapsalu Viigi Kool |
Nutridata | Toitumisprogramm (8. klass käsitöö ja kodundus) | Nutridata | Õpetaja |
Diagrams.net | Ideekaartide loomine | Seotakse Google’i kontoga | Haapsalu Viigi Kool |
ArcGIS | Geograafia G3 kaartide loomise rakendus. | ArcGIS | Õpetaja |
Quizlet | Sõnade õppimise keskkond | Seotakse Google’i kontoga | Õpetaja |
Käsitöös ja kodunduses | Soovi korral seotakse Google’i kontoga | Õpetaja | |
LearningApps | Interaktiivsed õpimängud. Õpetaja võib luua klassi, kus õpilased saavad erinevaid õpimäng mängida. | Learning Apps | Õpetaja |
Mobo | http://mobo.osport.ee/ | Mobo | Õpetaja |
Avastusrada | https://avastusrada.ee/et | Avastusrada | Õpetaja |